logo
منتدى الفئه الخامسة


:: الملاحظات ::
إضافة رد
المواضيع المتشابهه
الموضوع

الصورة الرمزية sroor9001
مراقـــب عــــــــــــــام
رقم العضوية: 30740
تاريخ التسجيل: Mar 2013
العمر: 40
الدولة: البحرين
المشاركات: 7,417
قوة السمعة: 913
sroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond reputesroor9001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رأيكم في الفئة الخامسة 2006-2009
11#
09-06-2014, 08:19 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هلا بالشيخ
لو عنده فلوس كان خذ السابعه بس هو يبغي شي عملي ويخدم ويكرفه
ولا يقول ياليل ما أطولك من اقل خراب ههههههه
sroor9001 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
Bimmer جديد
رقم العضوية: 37473
تاريخ التسجيل: Jun 2014
المشاركات: 6
قوة السمعة: 0
King the best is on a distinguished road
افتراضي رد: رأيكم في الفئة الخامسة 2006-2009
12#
20-06-2014, 05:07 PM
الله يوفقك بس اهم شي استخر قبل تشري
King the best غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
a_m
Bimmer نشيط
رقم العضوية: 37294
تاريخ التسجيل: Jun 2014
المشاركات: 46
قوة السمعة: 0
a_m is on a distinguished road
افتراضي رد: رأيكم في الفئة الخامسة 2006-2009
13#
21-06-2014, 08:22 PM
انا معايا 520i موديل 2005
وعندى مشكله ومش لاقى حل ياريت الخبراء يفيدونى
المشكله دى بتروح وتيجى
نور abs و فرامل اليد وdsc بينور فى التابلو ومع رساله electronics failure فى شاشه idrive
مع هزه فى الشاشه والعدادات واحيانا المساحات بتشتغل كمان
ولو حد يعرف الكروت الموجوده فى الشنطه تحت الاستبن بيعملو ايه؟؟؟
واسف على الاطاله وشكرا جزيلا
Attached Thumbnails
027_zps1b02acbd.jpg‏   2014-06-19 18.01.02.jpg‏  
a_m غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
Bimmer جديد
رقم العضوية: 35895
تاريخ التسجيل: Mar 2014
المشاركات: 22
قوة السمعة: 0
علاء البوريني is on a distinguished road
افتراضي رد: رأيكم في الفئة الخامسة 2006-2009
14#
22-06-2014, 06:05 PM
السلام عليكم ورحمة الله
جرب 530
علاء البوريني غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
Bimmer جديد
رقم العضوية: 37078
تاريخ التسجيل: May 2014
المشاركات: 2
قوة السمعة: 0
ساهر الطرف is on a distinguished road
افتراضي رد: رأيكم في الفئة الخامسة 2006-2009
15#
22-06-2014, 08:19 PM
والله انا يا خوي اخذت 2007 523 قبل اسبوعين
ورحت سألت عن المساعدات الاماميه طلعت ب 2100 الواحد
المثل يقول اكلت بصل اشبع بصل اشتري الفئه السابعه دامها خربانه خربانه
ساهر الطرف غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
Bimmer جديد
رقم العضوية: 38162
تاريخ التسجيل: Jul 2014
المشاركات: 1
قوة السمعة: 0
khalidjuma is on a distinguished road
افتراضي رد: رأيكم في الفئة الخامسة 2006-2009
16#
01-08-2014, 03:48 PM
أنصحك بال530 2008
ممتازه جدا عزم قوي وثبات عالي:31:
khalidjuma غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 08:31 AM.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26